Ha Ön ennek az iskolának az Igazgatója szeretne lenni, akkor miért köt bele abba, hogy az iskola az országos ranglistán hányadik? Hát ezt veti a szülők szemére, hogy rossz az információjuk? Nézzen utána inkább, hogy az első helyen levő iskolák milyen támogatást kapnak az órák finanszírozására, milyen a felszereltségük, milyen az épületük állaga, hány tanár tanítja őket, hány fokban ülnek télen a diákok, nézzen utána az ebédelési lehetőségikről, nézze meg a tornatermüket és annak felszereltségét, nézze meg a nyelvi laborjaik számát, de még sorolhatnám napestig... Tudja én az első iskolák egyikében végeztem és ezért konkrétan tudom, hogy ott a tanároknak sokkal kervesebb órájuk volt és annyi órát kaptak (még mindig kapnak) a pedagógusok [u]amennyire szükségük volt az adott színvonalú tanításhoz, a tárgyi eszközökről és az iskola állapotáról pedig nem is beszélek...! Én úgy tudom pl a mi iskolánkban folyamatosan csökkennek az órák! Arra kellene inkább egy felelős igazgatónak koncentrálnia - és Önnek is ERRE KELLETT VOLNA KITÉRNIE A BESZÉDÉBEN - hogy a jövőben együttesen kellene mindent megtenni, azért, hogy a nyelvórák száma ismét annyi legyen, mint pl 5 évvel ezelőtt, a többi óráról nem is beszélve! Arra sem látunk opciót, hogy ezentúl ezeket az órákat esetleg a Fenntartó probálná meg beleépíteni az alaptantervbe, ezáltal valamilyen módon finanszírozni, mert ezt jelenleg a szülők teszik meg! Kitérhetett volna arra is Mede Úr, hogy milyen pályázatoknak nézett utána az iskola állagának a javítása érdekében (nyílászárok, fűtés, világítás korszerűsítése). Higgye el, amennyiben egy kicsit is azt éreztük volna a beszédéből, hogy Önnek az Iskola a fontos és nem a saját kis Önös hatalmi harca, akkor már az elején sokkal nagyobb támogatást kapott volna az biztos. De ebben a pontban is csak az tűnik ki, Ön nemhogy büszke lenne elődei és kollégái (illetve tegyük azért hozzá, hogy főleg a MI gyerekeink) munkájára, hanem az, hogy Önnek tulajdonképpen mindegy ki, hányadik, mindegy az iskola jövője....... Ezen nem gondolkodott el Tanár úr??????
Mindez ellent mond a pályázatában írtakkal, amikor az OKTV pontszámok alapján felállított rangsort egy táblázattal is illusztrálja ( 1.Fazekas, 2. ELTE Radnóti, 3.ELTE Apáczai) ; " Amint látható nagyon erős mezőnyben kell helyt állni. Annyiban árnyalja a képet, hogy ezek a gimnáziumok speciális tagozatokkal rendelkeznek. ami talán számunkra is egy megfontolandó lehetőség. ( Hozzáteszem elég utópisztikus) Az igazgatói megbízatása előtt még ez - ahogy a fenntartó mondaná - a "proaktív vezetői elképzeléseiben" szerepelt. Most, hogy már igazgató, már nem célkitűzése.
Ehhez még hozzáfűzte, hogy előttünk gyakorló iskolák vannak, semmi esélyünk velük versengeni. Összesen 5 gyakorló iskola van előttünk, a többi nem az. Miért lett igazgató, ha nem akar még jobb, eredményesebb iskolát?
Ennél a résznél lettem végleg elkeseredett, mert tisztán látni lehet, hogy őket legkevésbé sem érdekli az iskola színvonala a jövőre nézve. Az meg egyenesen gusztustalan, hogy kritikát mer mondani arról a két évtizedes, hihetetlen munkáról, ami által ilyenné vált ez az iskola és persze amihez neki érdemben semmi köze.